Translate

Instagram

Instagram
Bistro Sezóna

Facebook

Facebook
Bistro Sezóna

Sezónní info /říjen 2016

                     Ř  í  j  e  n




A je tady říjen. Zahájila jsem topnou sezónu. Vyprala šály, čepice a vyzvedla kabáty z čistírny. Z procházky jsem si donesla šípky do vázy. Venku prší a mám melancholickou náladu. Pes nechce ven, začínám popíjet červené víno a přemýšlím čím se zahřát na těle i na duši. Přesto všechno mám první podzimní měsíc moc ráda. Na tržišti a v obchodech se dá nakoupit spousta dobrot, které využiji v kuchyni. Mám toho mnoho na výběr : mohu péct koláče s  jablky, hruškami, švestkami ale i s hroznovým vínem. Ovšem královnou kuchyně je v říjnu dýně. Nejen o svátku Halloween ale prakticky denně ji můžete zařadit do svého jídleníčku v podobě polévek, pyré i  koláčů.

Přeji Vám barevný, voňavý a šťastný teto krásný měsíc. 






Čerstvé k dostání :

hrušky, jablka, švestky, hroznové víno, brambory, brokolice, celer, dýně na vaření i okrasné, fenykl, jedlé kaštany, kapusta, kvtěták, kysané zelí, lilek, okurky, patizony, petržel, pórek, červená řepa, zelí, cibule, mrkev, česnek, papriky, cukety

V lese stále najdete:

hřiby, klouzky a václavky


Můj tip:

Do vázy si kupte chryzantémy vydrží velmi dlouho a na stůl si vydlabejte dýni. Když ji potřete olejem smíchaným se skořicí a zapálíte v ní svíčku krásně Vám provoní byt.






Komentáře

Nejoblíbenější recepty

Archiv blogu

Zobrazit více

Počet zobrazení stránky